Infobar icon

Dodajte otisak u svoju korpu. Više informacija.

Categories
 
 
 
 
 
 
 

Žalbeni postupak internet prodavnice GIVsport

regulisanje uslova reklamacije između operatera / prodavca i kupca / kupca (u daljem tekstu: DP)

Uvodne odredbe

1. Internet prodavaonicom na adresi https://vvwv.givsport.rs (u daljem tekstu „internet prodavnica“) upravlja GIVsport sro, sa sedištem u Zmaj Jovina 68, Bačka Palanka, 214 00, PIB: 111245611 (u daljem tekstu „operator“ ili „prodavac“), Ostale informacije za prodavca važne za kontakt potrošača sa prodavcem su sledeće:
e-mail: office@givsport.rs
tel. broj: 067-7-20-20-30

2. Kupac (kupac) u internet prodavnici je svako fizičko ili pravno lice koje pošalje elektronski obrazac sa porudžbinom za robu (proizvode) ili uslugu / robu).

3. Ova Pravila za žalbe regulišu pravne odnose između operatera i kupca u postupanju sa žalbama koje se odnose na ispravnost i kvalitet robe i usluga koje pruža operator.

4. Žalbe za potrebe ovog Postupka za žalbe označavaju pravo koje kupac ostvaruje iz odgovornosti za greške u robi ili uslugama koje pruža kupac, a za koje je potreban određeni lek, ili nadoknada za pogrešno izvršenje. neizvršavanje predmeta ugovora.

Procedura za rješavanje žalbi

Upakovanu i neoštećenu robu možete poslati na adresu: Zmaj Jovina 68, Bačka Palanka, 214 00. Uz robu je potrebno priložiti i popunjen obrazac za reklamaciju. Nakon prijema robe, poslaćemo vam traženi proizvod i naplatit će vam se samo 310 din, respektivno. ako je roba oštećena, sve troškove snosi prodavac. Trudimo se da sve žalbe za vas obrađujemo odmah (zakonski rok za razmatranje žalbi je najviše 30 dana od dana žalbe). 

1. U skladu sa ovim DP-om, ovlašćeno lice može podneti žalbu lično, pismeno ili e-mailom.

2. Iz žalbe mora biti razvidno: • ko podnosi žalbu (ime, prezime, adresa prebivališta), • predmet prigovora ili ono što kupac zahteva, • kome se žalba obraća, • datum podnošenja žalbe, • potpis kupca ili potpis ovlašćenog lica zajedno sa punomoćjem.

3. U slučaju podnošenja žalbe putem e-maila, faksa ili pismenim putem od strane ovlašćenog lica u ime kupca, žalbi mora biti priloženo punomoćje koje će zastupati kupca u vezi s prigovorom.

4. Ako žalba ne sadrži rekvizite navedene u tački 2 ovog člana, smatraće se neopravdanom.

5. Rok za razmatranje žalbe je najviše 30 dana od dana žalbe. Kupac će klijentu izdati pisani dokument o postupanju sa reklamacijom.

6. Zahtev se razume kao dan reklamacije od strane kupca. Dan žalbe smatra se: • za poštanske pošiljke - dan dostave reklamacije u pisarnicu klijenta) • u slučaju lične isporuke - datum na kopiji žalbe kojim će kupac potvrditi isporuku • nakon dostave putem e-maila - dan dostave poruke e-pošte na e-mail adresu kupca.

7. Ostali pravni odnosi između operatera i kupca koji nisu izričito regulisani ovim Pravilima za žalbe biće regulisani odgovarajućim odredbama pojedinačnih ugovora sklopljenih između operatera i kupca, relevantnim odredbama opšte obavezujućih pravnih propisa koji su na snazi u Srbiji.

8. Kupac ima pravo da izmeni ili dopuni ova Pravila za žalbe u bilo koje vreme zbog promena u zakonskim propisima i poslovnom okruženju. Klijent će utvrditi trenutnu formulaciju postupka za žalbe objavljivanjem na svojoj veb stranici.

Ovaj DP stupa na snagu i stupa na snagu 01.03.2016. I u potpunosti zamenjuje prethodni DP. Operator zadržava pravo promene DP-a bez prethodne najave.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Potpuna (desktop) verzija